תיעוד • חמוש בארבעת המינים ועטור ב'קיטל': המפכ"ל המיועד בדרך לתפילת הושענא רבה

    ישראל פריי No Comments on תיעוד • חמוש בארבעת המינים ועטור ב'קיטל': המפכ"ל המיועד בדרך לתפילת הושענא רבה
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עד לפני ימים ספורים היה רוני אלשיך אלמוני לחלוטין עבור רוב אזרחי ישראל. לאחר שנבחר ע"י השר גלעד ארדן לכהן כמפכ"ל משטרת ישראל, עדיין היססו כלי התקשורת, בהוראת הצנזורה, לחשוף את פרטיו של איש השב"כ המסתורי. אישור זריז של ועדת טירקל הביאו את הקץ לאלמוניות, ולציבור נחשפה דמותו המרתקת של המפכ"ל המיועד.

    רוני אלשיך זוכה להערכה מקצועית רחבה בקרב חבריו ואהשי המקצוע בזרועות הביטחון בהם כיהן בתפקידים רבים ורגישים, אך נראה כי הדברים שתפסו את מוקד תשומת הלב הוא אורח חייו של המפכ"ל, שמשתייך לציונות הדתית, מתגורר כיום בגבעת שמואל, ומקפיד על קלה כבחמורה. הוא אף מתהדר בסימן היכר בלתי שכיח בדמות שפם המעטר את פניו.

    ברחבי הרשת עלה תיעוד של רוני אלשיך מתקופת אלמוניותו, בו הוא נצפה משתתף באירועים תורניים בחצרות האדמורי"ם, כמובן שהיו בתקשורת כאלו שניסו לטעון כי מדובר בחיסרון במועמד, והביקורת על הרמטכ"ל שנמצא תחת השפעת אדמורי"ם, לא איחרה לבוא.

    לאחר שאמש פורסם כי ראש הממשלה שוקל להקדים את כניסתו לתפקיד, עקב המהומות בירושלים, לכד הבוקר צביקה קליין בעדשת מצלמתו את המפכ"ל המיועד כשהוא עושה את דרכו לתפילות "הושענה רבא" בעיר מגוריו, כשהוא לבוש במדי הימים הנוראים, ה'קיטל', ועם ארבעת המינים. לאלשיך כבר הוצמד מאבטח, שליווה את ה'אובייקט' עליו הוא מופקד, כל הנענועים וההקפות…

    תמונה 1 (22)

    תמונה 2 (21)



    0 תגובות